Biuro Obsługi Klienta PANEK CarSharing

Infolinia:

Infolinia:

(+48) 690 20 20 20

E-mail:

E-mail:

bok@panekcs.pl

Punkty obsługi:

Punkty obsługi:

Centrum LIM – Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Pt. 9:00-17:00
Sob.-Nd.09:00-15:00
Oddział Warszawa
ul. 1 sierpnia 10, 02-134 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Pt. 8:00-20:00
Sob.-Nd.09:00-13:00
Oddział Warszawa Airport – Modlin,
ul. Generała Wiktora Thommee 1, 05-160 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Nd. 9:00-21:00
Oddział Warszawa Airport – Okęcie,
ul. Żwirki i Wigury 1, 02-179 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Pt. 7:00-22:00
Sob.-Nd.09:00-20:00

600 samochodów hybrydowych
600 samochodów hybrydowych

PANEK CarSharing zapowiada ekspansję, zmienia aplikację, dodaje 300 nowych samochodów. Już wkrótce, działającą od lipca 2017 CarSharing czekają poważne zmiany. Pierwszą z nich jest wprowadzenie nowego regulaminu, który jest dużo korzystniejszy dla Klientów. Zmianie ulega kwestia odpowiedzialności za uszkodzenia, która została zredukowana z 2 000 do 1 000 zł. 

Poza tym, koszt wynajmu dobowego, który jest tańszy o 25%. Po trzeciej godzinie, system przestaje liczyć czas, użytkownik płaci tylko za przejechane kilometry. 

Zmienia się także aplikacja. Nowy system został wyprodukowany przez rodzimą, polską firmę. Posiada wiele nowych użyteczności, jak choćby prowadzenie do samochodu, które odbywa się za pośrednictwem map google, czy zaawansowana historia podróży. Użytkownik będzie mógł sam dodać nową kartę płatniczą i zmienić dane do faktury. Na bieżąco będzie można też kontrolować czas i koszt przejazdu. 

Do floty 300 hybrydowych Yarisów z 2017 roku dołączy 300 kolejnych hybryd z rocznika 2018. Razem stworzą największą flotę CarSharingową w Polsce. 600 samochodów znajdzie się na ulicach Warszawy lada dzień i dostępne będą z poziomu nowej aplikacji dostępnej w sklepach Google Play i APP Store. Stara aplikacja będzie do końca miesiąca wygaszana, samochody sukcesywnie przenoszone do nowego systemu. 

Jak zapowiada firma, koszt usługi nie wzrośnie, wręcz przeciwnie, planowane są kolejne korzystne dla Klientów zmiany.