PANEK CARGO – grupa do zadań specjalnych
Podstawą współdzielenia mobilności jest to, że jeden samochód używany jest przez wiele osób. Zaletą CarSharingu jest więc fakt, że nie trzeba być właścicielem samochodu, by z niego korzystać. Dodatkowo użytkownik używa samochodu dokładnie wtedy, gdy faktycznie go potrzebuje. PANEK CarSharing to usługa, do której dołączyć możecie błyskawicznie, instalując aplikację PANEK, a oprócz samochodów osobowych, korzystać możecie także z wielozadaniowych samochodów dostawczych.
Grupa CARGO powstała z potrzeby dostępu do lekkich pojazdów dostawczych, których masa dopuszczalna nie przekracza 3,5 tony. Samochody prowadzić może każdy kierowca posiadający uprawnienia kat. B, a ich wynajem jest tak samo prosty, jak wypożyczenie samochodów osobowych.
W Grupie CARGO znajdziecie obecnie 3 modele samochodów dostawczych: Opel Movano L3H2, Renault Master L3H2 i Mercedes Sprinter - długi z wysokim dachem. Na pierwszy rzut oka wszystkie wyglądają podobnie, ale każdy z nich jest inny.
Opel Movano
Jest bliźniakiem technologicznym Renault Master i podobnie jak on fantastycznie radzi sobie w przestrzeni miejskiej. Wymiary przestrzeni ładunkowej to 3733 mm / 1765 mm / 1894 mm (D/S/W), co daje prawie 12,5 m3. Samochód wyposażony jest w wysokoprężny motor 2.3 CDTI o mocy 125 KM i momencie obrotowym 310 Nm. Autem komfortowo podróżować mogą 3 osoby. Opel wyposażony jest w klimatyzację, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, ale największe wrażenie robi ilość półeczek i schowków na drobiazgi. Opel okazuje się też świetnym wyborem na daleką trasę. Zawieszenie świetnie wybiera nierówności drogi, a kabina jest bardzo dobrze wyciszona.
Renault Master
Furgon francuskiego producenta to jeden z najbardziej uniwersalnych i lubianych samochodów na rynku, co potwierdzają klienci oraz wyniki sprzedaży Renault Pro +. W samym tylko roku 2020 producent sprzedał w Polsce 7452 egzemplarzy Mastera utrzymując się na najwyższym stopniu podium już trzeci rok z rzędu. Do służby w PANEK CarSharing dołączyły samochody w konfiguracji L3H2, czyli długie z podwyższanym dachem. Z długością całkowitą 6225 mm i wysokością 2488 mm okazuje się być idealnym kompanem do miejskiej logistyki. Wymiary przestrzeni ładunkowej to: 3733 mm/ 1765 m /1894 mm (D/S/W), a ładowność to 1410 kg. Z jednej strony Renault Master jest niezwykle pakowny, a z drugiej łatwo nim manewrować nawet w ciasnych osiedlowych uliczkach. Auto wyposażone jest w wysokoprężny, doładowany silnik 2.3 DCi o mocy 130 KM, współpracujący 6-biegową, manualną skrzynią biegów.
Mercedes Sprinter
To najdłuższy i najbardziej pakowny samochód w ofercie wynajmu na minuty. Długość całkowita pojazdu to prawie 7 metrów, a przestrzeń ładunkowa ma wymiary: 4410 mm / 1787 mm / 2009 mm (dł./szer./wys.), co daje łącznie 15,83 m3 do Waszej dyspozycji! Samochodem mogą podróżować 3 osoby, a jego ładowność to 1113 kg. Pojazd wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności 2143 cm3 o mocy 163 KM i momencie obrotowym 360 Nm, oraz manualną, 6-biegową skrzynię biegów. W manewrowaniu na parkingu pomoże Wam kamera cofania i wydajny układ wspomagania kierownicy, a komfort podczas jazdy zapewnią klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica, system multimedialny MBUX oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka.
Samochody z Grupy CARGO dostępne są już 15 lokalizacjach. Początkowo były to Lublin, Łódź, Kraków, Poznań, Szczecin, Wrocław, Warszawa, aglomeracja trójmiejska (Gdańsk-Sopot-Gdynia), a od 25 maja dołączyły do nich Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Katowice, Radom, Rzeszów i Toruń.
@ copyright PANEK S.A. / strona internetowa Asearch.pl Asearch.pl