Biuro Obsługi Klienta PANEK CarSharing

Infolinia:

Infolinia:

(+48) 690 20 20 20

E-mail:

E-mail:

bok@panekcs.pl

Punkty obsługi:

Punkty obsługi:

Centrum LIM – Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Pt. 9:00-17:00
Sob.-Nd.09:00-15:00
Oddział Warszawa
ul. 1 sierpnia 10, 02-134 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Pt. 8:00-20:00
Sob.-Nd.09:00-13:00
Oddział Warszawa Airport – Modlin,
ul. Generała Wiktora Thommee 1, 05-160 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Nd. 9:00-21:00
Oddział Warszawa Airport – Okęcie,
ul. Żwirki i Wigury 1, 02-179 Warszawa
Godziny otwarcia:
Pon.-Pt. 7:00-22:00
Sob.-Nd.09:00-20:00

600 samochodów hybrydowych
600 samochodów hybrydowych

Aktualności

Polonez, samochód- nadzieja polskiej motoryzacji, stworzony dla klasy średniej, najlepiej na eksport, zwłaszcza do USA. Miał być receptą na kryzys gospodarczy, promować polską markę za granicą-takie były założenia. Teraz, 40 lat po wyprodukowaniu pierwszego egzemplarza, Polonez wraca do łask i zasila najnowocześniejszą flotę samochodów na minuty w Warszawie. Firma PANEK CarSharing wskrzesiła wyjątkowego, oryginalnego Poloneza Caro 93’, będzie go można wypożyczyć za pomocą aplikacji mobilnej w telefonie.

Zaprojektowany na płycie podłogowej Fiata 125 p, bo tak było taniej, ale i dobrze, bo jak się Fiat sprzedawał dobrze, to dlaczego ma się nie sprzedawać dobrze i Polonez? I faktycznie, był na niego zbyt, eksportowano go do 40 krajów, jednak do USA nigdy nie dotarł. Polonez nie miał w tamtym czasie katalizatora, a fabryka nie była w stanie zagwarantować powtarzalności produkcji tego modelu. Miał jednak bardzo innowacyjny jak na tamte czasy design wnętrza, który na pewno zrobiłby furrorę „za wielką kałużą”.  Wnętrzem, a dokładniej deską rozdzielczą zajął się  Polak, inż. Wattson, jego projekt był ponoć największym rodzimym wkładem w pierwotną konstrukcję samochodu Polonez.

Polacy jednak nie przejęli się tym faktem i robili swoje. Polonez z założenia miał być przecież samochodem rozwojowym. Już na etapie podpisywania kontraktu z Fiatem zaznaczano, że produkowany na początku model to dopiero wstęp, wyjściowa, plany były ambitne. To była słuszna koncepcja, gdyż przez blisko 25 lat produkcji Polonez wciąż ewoluował. Mówi się, że był to pierwszy w historii FSO samochód, którego dokumentacja techniczna nie była zakończona w momencie przygotowywania produkcji.

Polonez cały czas poddawany był zmianom i testom. Pierwsze modele posiadały mało pasujące do wyglądu wnętrza kierownice od Fiata 132, ponieważ nowoczesne kolumny nie przeszły testów energochłonności i nie otrzymały homologacji.

Z czasem w Polonezie  wprowadzono też, uznaną na początku za niestosowną dla samochodów średniej klasy, dzieloną kanapę tylną, kolejno dodawano: elektryczny zapłon silnika, elektryczne szyby, aluminiowe felgi i szyberdach (tylko niektóre wersje). W roku 93’ w modelu Caro usprawniono wentylację, ulepszono wycieraczki i zamontowano mechanizm automatycznego właczania światła wewnątrz samochodu przy otwarciu drzwi. W połowie lat 90’ Polonez Caro był najchętniej kupowanym samochodem w Polsce.

Nikt jednak nie przewidział, że ktoś, w przyszłości będzie chciał otwierać Poloneza za pomocą telefonu i płacić jedynie za faktycznie przejechane minuty i kilometry.

9.10.2018 wejdą w życie zmiany dotyczące regulaminu usługi PANEK CarSharing. 

Zaktualizowaliśmy paragrafy dotyczące rezerwacji,  parkingów specjalnych i postoju w miejscach niedozwolonych.

 

Pełny tekst nowego regulaminu 

Tylko w Warszawie, CarSharingowymi samochodami podróżuje kilka tysięcy osób dziennie. Do tej pory niewielu z użytkowników systemu jeździło z dziećmi. Jest to spowodowane brakiem fotelików w samochodach. Ten problem może się wkrótce skończyć. Wprowadzamy właśnie pilotażowy program mający zbadać, jak dużo osób przewozi w samochodach dzieci.

W tym momencie podróż CarSharingem z dzieckiem wymaga posiadania własnego fotelika. Od dawna zastanawiamy się nad doposażeniem samochodów w fotele do bezpiecznego przewozu dzieci, jest to jednak niemożliwe. Musielibyśmy w każdym z 600 naszych aut umieścić co najmniej 3 foteliki, po jednym dla każdej grupy wzrostowej. Co by było, gdyby ktoś posiadał dwoje dzieci tego samego wzrostu, chciał CarSharingowym samochodem przewieźć 3 pasażerów lub zwierzę w kontenerze? Foteliki nie mieszczą się do bagażnika, a nawet jeśli spróbowalibyśmy je tam włożyć, sporym wyzwaniem byłoby uchronieniem ich przed kradzieżą.

W każdym znanym nam światowym CarSharingu, gdzie prawem wymagane są foteliki, istnieje niedogodność przewożenia w samochodach dzieci. W Polsce ten problem może zostać rozwiązany.

Jeszcze tylko przez miesiąc, do końca października,  przy zakupie vouchera na podróż CarSharingiem za kwotę 250 zł, dajemy specjalny pas do jazdy z dzieckiem za darmo (wartość pasa 99 zł).

Urządzenie, o którym mówimy pochodzi od polskiego producenta, jest dla dzieci z grupy 2 i 3, ważących od 15 do 36 kg (około 5-12 lat). Pas posiada certyfikaty bezpieczeństwa ECE oraz FMVSS, zgodnie z kodeksem drogowym (Roz.5, oddz.1, art.39, pkt.3) można go więc używać do przewożenia dzieci w pojazdach, nie narażając się na mandat.

Mamy świadomość, że część osób, która kupuje samochody robi to właśnie ze względu na dzieci. Kiedy CarSharingiem będzie można bez przeszkód przewozić dzieci, tak duży wydatek, jakim jest zakup auta na własność, może okazać się zbędny. Może się też okazać, że osoby, które dotychczas miały problem z dojazdem do przedszkola, szkoły, na zajęcia pozalekcyjne, poczują ulgę. 

Informacji na temat promocji i voucherów udziela Biuro Obsługi Klienta: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 690 20 20 20

Już od dziś możesz korzystać z nowej strefy w Pruszkowie. 

Zarejestruj konto i znajdź samochód w aplikacji.

 

 

PANEK CarSharing zapowiada ekspansję, zmienia aplikację, dodaje 300 nowych samochodów. Już wkrótce, działającą od lipca 2017 CarSharing czekają poważne zmiany. Pierwszą z nich jest wprowadzenie nowego regulaminu, który jest dużo korzystniejszy dla Klientów. Zmianie ulega kwestia odpowiedzialności za uszkodzenia, która została zredukowana z 2 000 do 1 000 zł. 

Poza tym, koszt wynajmu dobowego, który jest tańszy o 25%. Po trzeciej godzinie, system przestaje liczyć czas, użytkownik płaci tylko za przejechane kilometry. 

Zmienia się także aplikacja. Nowy system został wyprodukowany przez rodzimą, polską firmę. Posiada wiele nowych użyteczności, jak choćby prowadzenie do samochodu, które odbywa się za pośrednictwem map google, czy zaawansowana historia podróży. Użytkownik będzie mógł sam dodać nową kartę płatniczą i zmienić dane do faktury. Na bieżąco będzie można też kontrolować czas i koszt przejazdu. 

Do floty 300 hybrydowych Yarisów z 2017 roku dołączy 300 kolejnych hybryd z rocznika 2018. Razem stworzą największą flotę CarSharingową w Polsce. 600 samochodów znajdzie się na ulicach Warszawy lada dzień i dostępne będą z poziomu nowej aplikacji dostępnej w sklepach Google Play i APP Store. Stara aplikacja będzie do końca miesiąca wygaszana, samochody sukcesywnie przenoszone do nowego systemu. 

Jak zapowiada firma, koszt usługi nie wzrośnie, wręcz przeciwnie, planowane są kolejne korzystne dla Klientów zmiany.

Użytkownicy samochodów na minuty nie tylko wydają, mogą także zarabiać na CarSharingu. Dzięki nowej możliwości, umyciu samochodu, dostaną aż 30 zł na przyszłe przejazdy. Ta możliwość dostępna jest od listopada 2017 roku, jednak teraz, ze względu na pogodę, szczególnie zachęcamy do skorzystania z promocji. Pogoda sprzyja, a od dziś sprzyja także cena, gdyż za każde umycie samochodu użytkownicy dostają więcej. 

Wszystko co należy zrobić, to skontaktować się z PANEK CS przez komunikator Whats UP, pokazać brudny samochód, uzyskać zgodę na umycie, a potem zadzwonić ponownie i za pomocą kamery pokazać czyste auto. Kwota 30 zł zostaje odjęta od sumy przyszłych przejazdów. Jedna osoba może umyć nieograniczoną ilość brudnych samochodów i kumulować środki na przejazdy na przyszłość .

Polska wraz z 11 innymi państwami europejskimi realizuje międzynarodowy projekt ENABLE, który dotyczy społecznej akceptacji realizacji strategii Unii Energetycznej. Raport będzie przyczynkiem do dyskusji i być może wprowadzenia zmian i prezentowany na forum Parlamentu Europejskiego.

PANEK CarSharing została zaproszona do tworzenia tworzenia wraz z Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych części raportu poświęconej CarSharingowi. Użytkownicy usługi mieli możliwość wypowiedzenia się na temat nowej formy transportu oraz swoich zwyczajów. Firma PANEK wypowiedziała się na temat przyszłości usługi i dalszego jej rozwoju. 

Całość informacji, wzbogacona o wiedzę zebraną przez PISM zostanie przetworzona i zaprezentowana za kilka miesięcy. 

 

Nadchodzi Wielki Dzień, czyli finał programu Startup Art. 2018!

Jeśli interesujesz się branżą startupową, nie może Cię tam zabraknąć! 
Zobacz, jak powstają startupy, które mają szansę podbić kiedyś rynek, a obecnie są na początku swojej drogi do sukcesu!👀

Uczestnicy programu Startup Art. przez 5 tygodni pracowali nad swoimi startupami, a najlepsze projektu ujrzą światło dzienne i zostaną zaprezentowane przed inwestorami już 8 maja!

Oceniać projekty będą:
➡Marcin Kurek (Market One Capital)
➡Jakub Fijewskie (Alfabeat)
➡Paweł Maj (bValue)
➡Maciej Panek (Panek CarSharing) 
➡Aleksander Mokrecki (Starfinder Seed Capital Fund)
➡Rafał Agnieszczak (Startup School)
➡Greg Albrecht (Data Ventures, Albrecht&Partners)


W trakcie spotkania wysłuchamy również historii sukcesu gościa specjalnego, którym będzie Maciej Panek - Prezes Zarządu i właściciel UAB PANEK i Panek S.A., do którego należy sieć Panek CarSharing.📢

🎂 Demo Day Startup Art. to także okazja do świętowania 4. urodzin Startup Academy 🎉 Zapraszamy serdecznie wszystkich naszych absolwentów i sympatyków 🍾

Partnerem wydarzenia jest Stock 🥂

MIEJSCE: HubHub, ul. Postępu 14
TERMIN: 8.05, godz. 19

Darmowe wejściówki na wydarzenie do odebrania na stronie:
https://demo-day-art.evenea.pl/