Nie znaleziono szukanego słowa... próbuj dalej :)

  • KORZYSTANIE Z SAMOCHODU

    Jak naliczane są opłaty?

    Opłaty za wynajem auta naliczane są według stawki kilometrowej dostępnej w cenniku - pierwsze 100km liczone jest według wyższej stawki, a każdy kolejny kilometr powyżej 100 - według niższej. Cena kilometra jest zależna od godziny, w której rozpoczniesz wynajem lub rezerwację. Opłata za rezerwację lub postój rozliczana jest minutowo, aż do osiągnięcia maksymalnej stawki dobowej dla danej grupy samochodów.
    Jeśli nie masz abonamentu Smart Week, do każdego wynajmu doliczana jest opłata startowa.

    Możesz też kupić pakiet dobowy, w którym płacisz tylko za zakup pakietu i przejechane kilometry.

    Sprawdź szczegóły w CENNIKU

    Czym jest Pakiet?
    Pakiet można kupić przez aplikację PANEK. Wynajem w Pakiecie to najkorzystniejsza opcja na dobę i dłużej, w której płaci się tylko za Pakiet i przejechane kilometry.
    Pakiet:
    • zwalnia z opłat za postój i rezerwację,
    • obniża cenę za kilometr względem standardowego cennika,
    • zwalnia z opłat startowych,
    • obejmuje jedną grupę samochodów (OSOBOWE, DOSTAWCZE lub FUN),
    • jest aktywny 24h od momentu zakupu, ale żeby skorzystać z samochodu, należy wybrać go na mapie aplikacji i rozpocząć wynajem.
    W przypadku posiadania trwającego wynajmu lub rezerwacji Pakiet przedłuża się automatycznie na kolejną dobę.
    Czy mogę pojechać z Warszawy do innego miasta?

    Możesz podróżować gdziekolwiek zechcesz na terenie Polski oraz do Czech i Słowacji. Zakończenie najmu możliwe jest tylko w obrębie Strefy PANEK i na parkingach specjalnych. Możesz swobodnie wypożyczyć samochód w Warszawie i oddać go w innej strefie za opłatą zgodną z CENNIKIEM.

    Na terenie Czech i Słowacji zakończenie wynajmu może nastąpić tylko na parkingach specjalnych.

    Wszystkie strefy znajdziesz TUTAJ.

    Wyjątek stanowią samochody z grupy Fun - w ich przypadku miejscem wynajmu i zwrotu jest Strefa PANEK w Warszawie. 

    Czy samochodami dostawczymi mogę jeździć po całej Polsce?

    Samochodami dostawczymi możesz przemieszczać się po całej Polsce i zakończyć wynajem w dowolnej strefie PANEK.

    UWAGA! Ze względu na gabaryty samochodami z tej grupy nie można kończyć wynajmów na lotniskach oraz pod Pałacem Kultury i Nauki.

    Czy każdy Użytkownik może korzystać ze wszystkich samochodów z floty

    Samochody w aplikacji PANEK może wynająć każdy zarejestrowany użytkownik. 

    Samochód nie uruchamia się

    Jeśli auto ma problem ze startem, sprawdź, czy jest dobrze wypełniona ankieta z raportem uszkodzeń i stanem czystości w aplikacji. Samochód może nie uruchomić się, jeśli zmienisz pozycję skrzyni biegów zanim wyświetli się kontrolka READY lub postępujesz niezgodnie z instrukcją naklejoną nad schowkiem w samochodzie. W razie problemów, skorzystaj z pomocy Biura Obsługi Klienta

    Gdzie nie można zakończyć wynajmu aut?

    Nie możesz zakończyć wynajmu w takich miejscach jak:

    - parking podziemny,
    - prywatny,
    - wielopoziomowy,
    - miejsca z ograniczonym dostępem dla innych użytkowników (szlabany, parkingi zamknięte itp.).

    Pamiętaj, że samochodami dostawczymi nie można zakończyć wynajmu na parkingach przy lotniskach oraz przy Pałacu Kultury i Nauki.

    Jak poprawnie zakończyć wynajem auta?

    Aby zakończyć wynajem aut, ustaw skrzynię biegów w pozycji „P”, naciśnij przycisk POWER bez wciskania pedału hamulca i wysiądź z auta. Sprawdź, czy światła są zgaszone, a okna zamknięte. Na ekranie pojawi się przycisk „Kończę wynajem”. Kliknij go będąc poza samochodem i poczekaj aż samochód się zamknie. Sprawdź jego stan, pociągając za klamkę.

    Uwaga! Jeśli aplikacja wyświetla błąd i nie możesz zakończyć wynajmu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

    Co zrobić przed rozpoczęciem jazdy?

    Po otwarciu samochodu przygotuj się do jazdy - dla bezpieczeństwa podróży ustaw fotel kierowcy, lusterka, wysokość kierownicy, zapnij pas i włącz światła dostosowane do warunków atmosferycznych.

    Przed uruchomieniem auta należy wypełnić raport uszkodzeń i stanu czystości wewnątrz i na zewnątrz auta. Jeśli wypełniasz ankietę - masz na to 5 bezpłatnych minut.

    Aby uruchomić auto należy przekręcić kluczyk w stacyjce i włączyć silnik. Niektóre samochody uruchamia się bezkluczykowo – w tym celu należy nacisnąć duży przycisk po prawej stronie kierownicy z napisem „START/STOP”. Należy pamiętać, aby automatyczna skrzynia biegów znajdowała się w pozycji „P”, czyli parking.

    Jak otworzę i zamknę samochód?

    Samochód otworzysz i zamkniesz za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej na Twoim telefonie. Wybierz na ekranie smartfonu odpowiednią komendę „Wynajmuję” lub „Kończę wynajem”.

    Jeśli będziesz chciał skorzystać z funkcji Postój, czyli przerwy w podróży w trakcie wynajmu, wtedy również zamykasz i otwierasz samochód za pomocą aplikacji mobilnej.

  • REJESTRACJA i AKTYWACJA

    Nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem rejestracji

    Sprawdź, czy wpisałeś właściwy adres e-mail oraz czy wiadomość nie trafiła do folderu "SPAM" na Twojej skrzynce. Jeśli nadal nie możesz potwierdzić rejestracji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

    Czy mogę zarejestrować się stacjonarnie?

    Tak, jest taka możliwość w wybranych punktach PANEK - więcej informacji.

    Nie mogę się zalogować w aplikacji mobilnej

    Upewnij się, czy podajesz właściwy adres e-mail i hasło. Jeśli dalej nie możesz się zalogować użyj opcji „Zapomniałem hasła”.

    Kiedy będę mógł korzystać z usługi?

    Natychmiast po aktywacji Twojego konta. Aktywacja będzie wykonana w ciągu 60 minut po poprawnym wykonaniu wszystkich kroków opisanych w procesie rejestracji.  O aktywacji Twojego konta zostaniesz poinformowany mailowo.
    Aby rozpocząć wynajem, wymagane jest utrzymanie salda na koncie PANEK na poziomie co najmniej 50 zł. Doładowanie możesz kupić w zakładce "Moje środki".

    Czym różni się rejestracja od aktywacji?

    Rejestracja to założenie konta w usłudze PANEK CarSharing  w aplikacji mobilnej systemu iOS lub Android.
    Aktywacja to proces uwierzytelnienia Klienta polegający na weryfikacji podanych w procesie rejestracji danych. 

    Co zrobić, aby skorzystać z carsharingu PANEK

    Należy:

    • Zainstalować aplikację mobilną w smartfonie dostępną do ściągnięcia w oficjalnych sklepach App Store i Google Play
    • Zarejestrować konto za pomocą aplikacji mobilnej
    • Wprowadzić poprawnie swoje dane oraz dodać zdjęcia: pierwszej strony swojego prawa jazdy oraz zdjęcia osoby zakładającej konto, trzymającej w ręku swoje prawo jazdy (selfie) w aplikacji 
    • Wybrać formę płatności i ją potwierdzić;
    • Utrzymywać saldo na koncie PANEK na poziomie co najmniej 50 zł. Doładowanie możesz kupić w zakładce "Moje środki".

    We wszystkich tych czynnościach pomoże Ci aplikacja, która poprowadzi Cię krok po kroku przez każdy etap rejestracji. Po poprawnym przejściu procesu rejestracji nasz Dział Obsługi Klienta do 60 minut zweryfikuje poprawność podanych danych i uaktywni konto do korzystania z usługi.

  • INSTRUKCJE

  • OCHRONA SMART

    Czym jest Smart Week?

    Tygodniowy abonament Smart Week to:

    - dodatkowa ochrona przed szkodami

    - zniesienie opłaty startowej;

    Dotyczy on wszystkich samochodów PANEK, obowiązuje 7 dni i przedłuża się automatycznie.

    Czy Smart Week działa w każdej sytuacji związanej z uszkodzeniem samochodu?

    Istnieją wyjątki, kiedy Smart Week nie obowiązuje. Dzieje się to między innymi, gdy Klient: 

    • oddalił się z miejsca zdarzenia; 

    • przekroczył dopuszczalną prędkość (o co najmniej 30 km/h); 

    • prowadził samochód pod wpływem alkoholu bądź substancji odurzających. 

    Szczególne zasady działania Ochrony Smart dostępne są w Regulaminie.

    Co muszę zrobić w wypadku uszkodzenia samochodu?

    Przede wszystkim należy zadbać o bezpieczeństwo - zarówno swoje, jak i pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Obowiązkiem Klienta jest natychmiastowe wykonanie telefonu do Biura Obsługi Klienta (690 20 20 20) i zgłoszenie zaistniałej sytuacji.

    Jakie grupy samochodów obejmuje Smart Week?

    Smart Week obejmuje wszystkie samochody.

    Jak zrezygnować ze Smart Week?

    Aby zrezygnować z automatycznego przedłużenia abonamentu, podczas jego trwania otwórz zakładkę "Smart Week" i na dole kliknij przycisk "Anuluj abonament".

  • DOŁADOWANIE

    Czy mogę otrzymać fakturę za zakup doładowania?

    Oczywiście! Dokonaj zakupu Doładowania wybierając profil firmowy.

    Nie mogę kupić doładowania w aplikacji.

    Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość środków na koncie, odblokowane transakcje korespondencyjne oraz internetowe/MOTO.

    Czym jest doładowanie?

    Doładowanie to zasilenie konta w usłudze - coś w rodzaju skarbonki. Za zakup doładowania otrzymasz jedną fakturę i do czasu wyczerpania środków nie będziesz otrzymywać faktur za przejechane kilometry.
    Do wpłaconej kwoty dostaniesz ekstra bonus!

  • WYJAZD PANKIEM ZA GRANICĘ

    Czy mogę wyjechać Pankiem za granicę?

    Możesz. Lista krajów i wyznaczonych w nich obszarów dostępnych dla usługi Panek Carsharing jest dostępna TUTAJ.

    Warunek konieczny do wyjazdu za granicę

    Aby wyjechać za granicę samochodem Panek Carsharing konieczne jest posiadanie włączonego roamingu w telefonie komórkowym.

    Zakończenie i rozpoczęcie wynajmu za granicą

    Zakończenie wynajmu poza granicami Polski możliwe jest wyłącznie w miejscach oznaczonych w aplikacji, na parkingach specjalnych. Koszt zakończenia takiego wynajmu to 380 zł.

    Rozpoczęcie wynajmu Panek Carsharing za granicą nie jest możliwe. Chcąc wynająć nasze auto za granicą zapraszamy do PANEK Rent a Car

    Jak zatankować samochód za granicą?

    Masz możliwość zatankowania auta kartą paliwową Routex (CircleK) znajdującą się w schowku. Możesz zatankować auto na stacjach OMV i BP. 

    UWAGA! 

    Tankowanie aut za granicą nie będzie nagradzane bonusem za tankowanie jak w przypadku tankowania na terenie Polski. 

    Czy wyjazd samochodem Panek Carsharing jest dodatkowo płatny?

    Nie, ponosisz jedynie koszty wynajmu. Nie pobieramy dodatkowej opłaty związanej z przekroczeniem granicy wybranych krajów. 

  • SPECYFIKACJA SAMOCHODU

    Co znajduje się w wyposażeniu samochodu?

    W samochodach PANEK dostępne jest bogate wyposażenie standardowe. Oprócz automatycznej skrzyni biegów, auta posiadają m.in. 2-strefową automatyczną klimatyzację, 7 poduszek powietrznych, duży kolorowy wyświetlacz dotykowy oraz kamerę cofania. Dodatkowo w samochodzie znajduje się wielofunkcyjną kierownica, zestaw multimedialny audio z 6 głośnikami, system Bluetooth, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, elektryczne szyby i system ISOFIX.

    W wyposażeniu samochodu nie znajduje się koło zapasowe. W przypadku przebicia opony należy skontaktować się z Infolinią.

    Gdzie znajdę kluczyki i dokumenty?

    Większość samochodów PANEK nie posiada kluczyka - samochód uruchamia się poprzez naciśnięcie guzika POWER lub Start Engine. Wybrane samochody i auta RETRO mają kluczyk i jest on albo na stałe wsadzony do stacyjki, albo w schowku. Tam również jest instrukcja, w której opisane jest działanie każdego z modeli aut dostępnych w usłudze PANEK

    Automatyczna skrzynia biegów

    Samochód posiada tylko gaz i hamulec, które obsługujesz wyłącznie prawą nogą (lewa noga nie jest używana podczas jazdy). Po zmianie biegu na D- jazda do przodu, samochód zacznie się toczyć. Tak samo jest w przypadku biegu R-do tyłu. Pamiętaj, że proces postoju oraz zakończenia wynajmu możliwy jest wyłącznie przy pozostawieniu skrzyni w pozycji "P".

    Co to jest hybryda?

    Napęd hybrydowy to połączenie tradycyjnego silnika spalinowego z elektrycznym. Samochód przy ruszaniu i jeździe z niską prędkością może być bezgłośny. Nie emituje wtedy spalin, ponieważ porusza się na silniku elektrycznym. Sam dobiera tryb jazdy i w razie potrzeby włącza i wyłącza silnik elektryczny i spalinowy. Ładuje się podczas hamowania i dojeżdżania, kiedy nie operujesz gazem.

  • PARKOWANIE

    Co to są parkingi specjalne PANEK i jak z nich skorzystać?

    Są to zaznaczone na mapie aplikacji parkingi wydzielone tylko dla naszych pojazdów, z których możesz skorzystać na specjalnych zasadach. 

    Udostępniamy wiele dodatkowych parkingów specjalnych, których listę i specyfikację znajdziesz TUTAJ 

    Kiedy nalicza się opłata za postój?
    Opłata za postój pojazdu nalicza się:
    - gdy po wskazanym w cenniku czasie od włączenia zapłonu samochód się nie porusza
    - po wyłączeniu zapłonu i będzie trwał do chwili zakończenia najmu
    Jak zablokować drzwi bez kończenia wynajmu?
    Jeśli wynajmowany pojazd nie ma kluczyka w oknie wynajmu w aplikacji znajduje się suwak do blokowania i otwierania drzwi. Jeśli ma kluczyk, użyj go.
    Czym różni się zakończenie wynajmu od funkcji Postój?

    Postój to przerwa w podróży w trakcie wynajmu. Skorzystaj z tej funkcji jeśli chcesz, żeby samochód na Ciebie czekał. 

    Wykonywanie postoju jest niedozwolone na parkingach z ograniczonym zasięgiem sieci GSM i GPS (np. parkingi podziemne). 

    Wyjątek stanowi Postój w garażach podziemnych i innych miejscach z ograniczonym zasięgiem GPS i GSM, jeżeli samochód jest wyposażony w kluczyk do uruchomienia zapłonu. 

    Jeśli w trakcie trwania funkcji Postój postanowisz zakończyć wynajem możesz tego dokonać zdalnie, nie podchodząc do samochodu.

    Gdzie nie można zakończyć wynajmu?

    Zakończyć wynajem można w granicach Strefy PANEK i na parkingach specjalnych, z wyłączeniem parkingów prywatnych i miejsc z ograniczonym dostępem (szlabany, parkingi podziemne, parkingi zamknięte itp.). Pamiętaj, żeby zaparkować zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Ważne, żeby samochód po zakończeniu Twojego wynajmu był dostępny dla innych osób, które chcą z niego skorzystać. 

    Pamiętaj, że samochodami dostawczymi nie można zakończyć wynajmu na parkingach przy lotniskach oraz przy Pałacu Kultury i Nauki.

    Gdzie mogę zakończyć wynajem?

    Zakończyć wynajem można w granicach Strefy PANEK, miejskiej strefie płatnego parkowania i na parkingach specjalnych,  z wyłączeniem parkingów prywatnych i miejsc z ograniczonym dostępem (szlabany, parkingi podziemne, parkingi zamknięte itp.). Pamiętaj, żeby zaparkować zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

    Ważne, żeby samochód po zakończeniu Twojego wynajmu był dostępny dla innych osób, które chcą z niego skorzystać. 

    Koszty parkowania w miejskiej Strefie Płatnego Parkowania (SPP)?

    Samochody PANEK CarSharing automatycznie opłacają swój postój w miejskiej Strefie Płatnego Parkowania w  (SPP) obszarze strefy PANEK.

    W przypadku wyboru funkcji "Postój" w strefie płatnego parkowania, które nie znajduje się w obszarze strefy PANEK, opłacenie postoju leży po Twojej stronie.

    Gdzie mogę zaparkować samochód CarSharingowy?

    Parkuj zawsze w miejscu dozwolonym.
    Jeśli chcesz zakończyć wynajem, zaparkuj samochód w strefie PANEK lub na parkingu specjalnym. Jeśli chcesz użyć funkcji "Postój" samochód możesz zaparkować w dowolnym, dozwolonym miejscu, które posiada zasięg GSM (bez niego nie będziesz w stanie korzystać z aplikacji).

    *Samochodami dostawczymi nie można zakończyć wynajmu na parkingach przy lotniskach oraz Pałacu Kultury i Nauki.

  • PALIWO

    Jak otworzę wlew paliwa?

    TOYOTA YARIS, TOYOTA COROLLA, MAZDA 2: Po lewej stronie przy fotelu kierowcy znajduje się dźwignia, pociągnij ją, klapka od wlewu otworzy się automatycznie.

    SEAT ARONA Naciśnij klapkę zasłaniającą wlew paliwa, wtedy odskoczy automatycznie.

    OPEL MOVANO L3H2 - Wlew paliwa znajduje się od strony kierowcy - otworzysz go bez kluczyka i dodatkowych zabezpieczeń.

    TOYOTA C-HR – przycisk znajduje się na desce rozdzielczej po lewej stronie od  kierownicy. Wlew uchyli się automatycznie.

    FIAT 500 - Klapkę otwieramy odciągając ją do siebie, następnie korek należy odkręcić używając kluczyka od samochodu - jest to ten sam kluczyk, którym uruchomiamy silnik bądź ewentualnie zamykamy auto podczas postoju.

    POLONEZ - Kluczyk z kartą Flota jest w schowku, należy nim otworzyć klapkę wlewu paliwa, korek pod nim nie jest dodatkowo zblokowany.

    SCIROCCO: wlew znajduje się od strony pasażera. Otworzysz go bez kluczyka i dodatkowych zabezpieczeń.

    MERCEDES W124: naciśnij prawą stronę klapki z prawej strony samochodu. Klapka uchyli się.

    Jakie paliwo mam zatankować?

    O rodzaju paliwa przypomni Ci naklejka na wlewie paliwa oraz informacja w instrukcji samochodu dostępnej w schowku.

    Pb95 tankujemy do:

    - Fiat 500

    - Toyota Yaris i Toyota Yaris 2021

    - Mazda 2

    - Opel Corsa

    Toyota C-HR

    - Toyota Corolla

    - Seat Arona

    - Fiat Multipla

    - Polonez Caro

    - Fiat 126p

    - Fiat 125p

    - Trabant

    - Golf II

    - Daewoo Lanos

    - Volkswagen Scirocco

    - Mercedes W124

    Diesel Efecta (ON) tankujemy do:

    - Opel Movano L3H2

    - Mercedes Sprinter

    - Opel Vivaro

    - Citroen Jumper

    - Peugeot Boxer

    Gdzie zatankuję samochód?

    Samochód zatankujesz na stacjach:

    - ORLEN, BLISKA, na których zapłacisz kartą Flota Orlen

    Samochód zatankujesz bezgotówkowo za pomocą karty znajdującej się w schowku samochodu. PIN do karty paliwowej znajdziesz na jej odwrocie.

    Tankowanie samochodu

    Tankowanie samochodów carsharingowych jest za darmo - płacisz za transakcję kartą flotową znajdującą się w schowku. Możesz uzupełnić stan paliwa na stacji ORLEN, BLISKA (płacąc kartą Flota Orlen).

    Nie masz obowiązku tankowania samochodu, ale jeśli to zrobisz nagrodzimy Cię bonusem 15 zł do wykorzystania na kolejne przejazdy (szczegóły w zakładce PROMOCJE). Wybierając w aplikacji samochód znajdziesz informację o aktualnym stanie paliwa.

    Możesz wyświetlić na mapie wszystkie samochody do zatankowania - tym celu przejdź do ustawień mapy, klikając w ikonę w prawym górnym rogu ekranu w aplikacji mobilnej - niski poziom paliwa oznaczony jest kolorem żółtym.

    *Jeśli poziom paliwa będzie zbyt niski (5% lub niżej) samochód będzie niewidoczny do czasu zatankowania go przez naszą obsługę techniczną.

  • BONUSY

    Odwiedź dział promocje

    Wszystkie aktualne promocje znajdujesz w naszej zakładce na naszej stronie internetowej.

  • PŁATNOŚCI

    Czy mogę otrzymać fakturę zbiorczą?

    Zamiast faktury zbiorczej, możesz otrzymać jedną fakturę wybierając Doładowanie.

    Faktura zostanie wystawiona na kwotę Doładowania i do czasu wyczerpania środków nie będziesz otrzymywał faktur za przejechane kilometry.

    Dlaczego moje konto jest zablokowane?

    Twoje konto zostało zablokowane, ponieważ masz zbyt mało środków, aby skorzystać z usługi PANEK Carsharing.

    Sprawdź w Aplikacji czy kwota środków na Twoim Koncie z Doładowań lub bonusów wynosi powyżej 50 zł. Jeżeli kwota jest niższa – kup Doładowanie w Aplikacji, aby móc korzystać z usługi.

    Dlaczego podczas podpięcia karty nie nastąpiło przekierowanie do banku?

    Po wprowadzeniu danych karty płatniczej nastąpi przekierowanie do sytemu bankowości w naszej aplikacji mobilnej lub poprzez otworzenie nowego okna przeglądarki, jeżeli korzystasz z naszej strony internetowej.
    Jeżeli przekierowanie nie nastąpiło, sprawdź, czy Twoja przeglądarka nie zablokowała wyskakującego okienka.
    Informacja na ten temat pokaże się w prawym górnym rogu przeglądarki.

    Dlaczego moja karta płatnicza ma status "odrzucona"?

    Dodanie karty płatniczej w usłudze polega na wprowadzeniu jej danych przy pomocy aplikacji lub strony internetowej po zalogowaniu. Po przekierowaniu aplikacji do strony banku, należy potwierdzić opłatę aktywacyjną wpisaniem kodu 3DSecure, który otrzymujemy SMS'em lub w oknie przeglądarki. Jeżeli korzystasz z autoryzacji płatności poprzez aplikację mobilną banku lub innych form autoryzacji, postępuj zgodnie z instrukcjami Twojego banku.

    W celu ponownej próby autoryzacji karty, wprowadź jeszcze raz jej dane do aplikacji mobilnej. 

    Jeśli system nie przyjął karty, prosimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu zweryfikowania limitów na płatności MOTO. 
    Karta może zostać odrzucona z następujących powodów:
    -płatności typu MOTO/eCommerce/subskrypcyjne są nieaktywne
    -bank odrzucił transakcję ze względu na ustawienia zabezpieczeń (np. karta nie obsługuje płatności cyklicznych lub nie posiada kodu CVV), 
    -blokada środków albo przekroczenie limitu na ilość lub kwotę transakcji
    -karta nie obsługuje płatności internetowych/MOTO
    - transakcja nie została potwierdzona wpisaniem kodu 3DSecure (w przeglądarce pole do wpisanie kodu wyświetla się w "wyskakującym oknie", jeśli wyskakujące okno nie pojawia się, należy odblokować tę opcję w przeglądarce lub dodać kartę korzystając z aplikacji mobilnej).

    Co to są płatności korespondencyjne na karcie płatniczej?

    Jest to opcja umożliwiająca ściągnięcie należności z Twojej karty płatniczej na odległość bez użycia terminala płatniczego.

    Czy mogę otrzymać fakturę za wynajem?

    Faktura za wynajem generowana jest automatycznie po zakończeniu każdego wynajmu.

    Jakie środki płatnicze są akceptowane?

    Wszystkie katy płatnicze, debetowe lub kredytowe oraz formy płatności udostępnione przez Tpay.

    Czy za wynajem mogę zapłacić później?

    Aby rozpocząć wynajem, wymagane jest utrzymanie salda na koncie PANEK na poziomie co najmniej 50 zł. Doładowanie możesz kupić w zakładce "Moje środki". Aby odroczyć płatność za Doładowanie, podczas jego zakupu wybierz jako formę płatności tpay i skorzystaj z odroczonych płatności Twisto.

  • SZKODY I ODPOWIEDZIALNOŚĆ

    Kontrola policyjna

    W przypadku kontroli policyjnej, zgodnie ze zmianą ustawy, nie musisz już posiadać dowodu rejestracyjnego ani polisy ubezpieczeniowej. Nie zapomnij jednak zabrać ze sobą prawa jazdy. W przypadku kolizji skontaktuj się z Infolinią.

    Zmiana kierowcy podczas wynajmu?

    Jest to zabronione. Do kierowania samochodem podczas najmu uprawniona jest wyłącznie osoba będąca Klientem w rozumieniu Regulaminu.

    Ubezpieczenie i odpowiedzialność

    Wybierając Smart Week zmniejszasz odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie Twojego wynajmu.

    Informację o Twojej odpowiedzialności za szkodę znajdziesz w  Regulaminie.

    Raport uszkodzeń samochodu

    Raport uruchamia się każdorazowo po rozpoczęciu wynajmu. Dla własnego bezpieczeństwa dokładnie obejrzyj samochód przed rozpoczęciem każdego wynajmu i rzetelnie wypełnij raport w aplikacji. Na liście wyświetlanej w aplikacji, zobaczysz poprzednie zgłoszenia użytkowników, więc nie musisz zgłaszać ponownie uszkodzeń, które już znajdują się na tej liście!

    UWAGA!

    Jeśli uszkodzenia w zarezerwowanym samochodzie okażą się zbyt poważne, masz możliwość rezygnacji z wynajmu bez ponoszenia kosztów. Zgłoś uszkodzenia w aplikacji mobilnej, a następnie zrezygnuj z wynajmy, aby uniknąć opłat za nieskuteczną rezerwację w ciągu 24h.
    Będziemy wdzięczni za dodatkowe zgłoszenie takiego uszkodzenia do naszego Działu Obsługi Klienta, znacznie przyspieszy to naszą interwencję.

     

    Co robić w razie wypadku?

    W przypadku jakiegokolwiek zdarzenia drogowego upewnij się najpierw, że nikt nie ucierpiał i powiadom w razie konieczności odpowiednie służby. Następnie zabezpiecz miejsce zdarzenia i bezzwłocznie skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem 665 800 000 i postępuj zgodnie z udzielonymi instrukcjami.

  • POZOSTAŁE INFORMACJE

    Zostawiłem rzeczy osobiste

    Postaraj się jak najszybciej wrócić do samochodu, którym jechałeś. Jeśli jest dostępny – zarezerwuj go i zabierz swoje rzeczy.
    Jeżeli samochód nie jest już dostępny, skontaktuj się z naszą infolinią.

    Czy można przewozić zwierzęta?

    Tak, wyłącznie w przystosowanym do tego celu transporterze. Za ewentualne szkody i zabrudzenia wyrządzone przez zwierzaka odpowiada Klient.

    Wasz Klient zaparkował samochód w sposób nieprawidłowy!

    Aby umożliwić nam interwencję zrób zdjęcie dokumentujące nieprawidłowe parkowanie auta i wyślij je na adres Biura Obsługi Klienta bok@panekcs.pl. Kierowca zostanie poproszony o zabranie auta.  Jeżeli będzie to niemożliwe, zrobią to nasi pracownicy.

    Reprezentuję firmę i jesteśmy zainteresowani współpracą z Państwem.

    Prosimy o kontakt na: marketing@panek.eu 😊 

     

    Czy można przewozić dzieci?

    Tak - jest to możliwe! Do wyboru masz 2 opcje:

    - wypożyczony fotelik, który możesz wynająć od nas w wybranych punktach w Polsce, WIĘCEJ INFORMACJI;

    - prywatny fotelik, który bez problemu zamontujesz w samochodzie (system ISOFIX dostępny jest na tylnych skrajnych siedzeniach).

    Wszystkie Fiaty 500 są wyposażone w podkładki Isofix Caretero Puma, które posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty, są zgodne z wymaganiami technicznymi stosowanymi w Europie i mogą być użytkowane przez dzieci o wadze 15-36 kg. 

     

  • ARCHIWUM