Nie znaleziono szukanego słowa... próbuj dalej :)
Możesz podróżować gdziekolwiek zechcesz na terenie Polski oraz do Czech i Słowacji. Zakończenie najmu możliwe jest tylko w obrębie Strefy PANEK i na parkingach specjalnych. Możesz swobodnie wypożyczyć samochód w Warszawie i oddać go w innej strefie za opłatą zgodną z CENNIKIEM.
Na terenie Czech i Słowacji zakończenie wynajmu może nastąpić tylko na parkingach specjalnych.
Wszystkie strefy znajdziesz TUTAJ.
Wyjątek stanowią samochody z grupy Fun - w ich przypadku miejscem wynajmu i zwrotu jest Strefa PANEK w Warszawie.
UWAGA!
Możesz napotkać małe wyspy w okolicy głównego obszaru strefy PANEK. Korzystając z usługi możesz dowolnie przemieszczać się między tymi lokalizacjami.
Samochodami dostawczymi możesz przemieszczać się po całej Polsce i zakończyć wynajem w dowolnej strefie PANEK.
UWAGA! Ze względu na gabaryty samochodami z tej grupy nie można kończyć wynajmów na lotniskach.
Samochody osobowe i dostawcze może wypożyczyć każdy, nawet nowo zarejestrowany Użytkownik.
Aby wypożyczyć samochody z grupy Fun, należy mieć wydane w naszej usłudze minimum:
- 500 zł w przypadku Tesli S i Tesli 3
Upewnij się, że wypełniłeś raport uszkodzeń oraz stanu czystości samochodu w aplikacji.
Samochód może nie uruchomić się, jeśli zmienisz pozycję skrzyni biegów zanim wyświetli się kontrolka READY lub postępujesz niezgodnie z instrukcją naklejoną nad schowkiem w samochodzie. W razie problemów skorzystaj z pomocy Biura Obsługi Klienta - nr 690 20 20 20.Upewnij się, że wypełniłeś raport uszkodzeń oraz stanu czystości samochodu w aplikacji.
Zaparkuj samochód zgodnie z przepisami. Nie możesz zakończyć wynajmu w takich miejscach jak:
*Samochodami dostawczym nie można zakończyć wynajmu na parkingach przy lotniskach.
Ustaw skrzynię biegów w pozycji „P”, naciśnij przycisk POWER bez wciskania pedału hamulca
i wysiądź z auta (upewnij się, że wyłączyłeś światła i zamknąłeś wszystkie okna).
W aplikacji pojawi się przycisk „Zakończ wynajem”. Użyj go będąc poza samochodem
i poczekaj aż samochód się zamknie. Sprawdź dla pewności pociągając za klamkę.
Uwaga!
Jeśli aplikacja wyświetla błąd i nie możesz zakończyć wynajmu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Zanim otworzysz samochód zostaniesz poproszony o wypełnienie raportu uszkodzeń i stanu czystości wewnątrz i na zewnątrz. Rzetelne wykonanie raportu jest bardzo ważne dla Ciebie i innych użytkowników systemu, aby nie być odpowiedzialnym za uszkodzenia innych osób.
Po otwarciu samochodu masz 3 bezpłatne minuty na wykonanie powyższych czynności oraz przygotowanie się do jazdy. Dla bezpieczeństwa podróży ustaw fotel kierowcy, lusterka, wysokość kierownicy, zapnij pas i włącz światła mijania (jeśli pogoda tego wymaga).
Samochód otworzysz i zamkniesz za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej na Twoim telefonie. Wybierz na ekranie smartfonu odpowiednią komendę „Rozpocznij wynajem” lub „Zakończ wynajem”.
Jeśli będziesz chciał skorzystać z funkcji „POSTÓJ” (STOP-OVER), czyli przerwy w podróży w trakcie wynajmu, wtedy również zamykasz i otwierasz samochód za pomocą aplikacji mobilnej.
UWAGA!
Może się zdarzyć, że aplikacja z powodu słabego zasięgu GPS poinformuje Cię o tym, że nie możesz otworzyć samochodu, ponieważ jesteś zbyt daleko, mimo że stoisz obok niego. W celu otwarcia samochodu w taki przypadku służy kod QR przyklejony na trójkątnej szybce drzwi kierowcy. Po poprawnym zeskanowaniu kodu samochód otworzy się będąc gotowym do użycia.
Jeśli wykonałeś wszystko z instrukcją a samochód nadal się nie uruchamia skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Samochód ten jest najprawdopodobniej zarezerwowany lub użytkowany przez innego Użytkownika lub jest wyłączony ze względów technicznych.
Jest to widoczny w aplikacji mobilnej (zaznaczony jasnym kolorem) obszar, w którym możesz rozpocząć i zakończyć wynajem.
Zaraz po otwarciu aplikacji zobaczysz mapę wszystkich dostępnych samochodów. Upewnij się, że posiadasz dostęp do Internetu i usług lokalizacyjnych.
Znajdź samochód na mapie, wybierz go klikając na jego ikonkę. Na ekranie pojawi się informacja o samochodzie wraz z możliwymi działaniami. Aby zarezerwować samochód kliknij przycisk "Zarezerwuj ten samochód". Od tej chwili masz 10 bezpłatnych minut na dojście do samochodu i otwarcie go za pomocą komendy „Rozpocznij wynajem”. Jeśli nie otworzysz samochodu w tym czasie, Twoja rezerwacja zostanie automatycznie przedłużona do 12 godzin i będzie za nią pobierana opłata zgodna z cennikiem dla danej grupy samochodów.
Sprawdź, czy wpisałeś właściwy adres e-mail oraz czy wiadomość nie trafiła do folderu "SPAM" na Twojej skrzynce. Jeśli nadal nie możesz potwierdzić rejestracji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Tak, jest taka możliwość w wybranych punktach PANEK - więcej informacji.
Upewnij się, czy podajesz właściwy adres e-mail i hasło. Jeśli dalej nie możesz się zalogować użyj opcji „Zapomniałem hasła”.
Natychmiast po aktywacji Twojego konta. Aktywacja będzie wykonana w ciągu 60 minut po poprawnym wykonaniu wszystkich kroków opisanych w procesie rejestracji. O aktywacji Twojego konta zostaniesz poinformowany mailowo.
Rejestracja to założenie konta w usłudze PANEK CarSharing w aplikacji mobilnej systemu iOS lub Android.
Aktywacja to proces uwierzytelnienia Klienta polegający na weryfikacji podanych w procesie rejestracji danych.
Należy:
We wszystkich tych czynnościach pomoże Ci aplikacja, która poprowadzi Cię krok po kroku przez każdy etap rejestracji. Po poprawnym przejściu procesu rejestracji nasz Dział Obsługi Klienta do 60 minut zweryfikuje poprawność podanych danych i uaktywni konto do korzystania z usługi.
Możesz wykupić Ochronę Smart - masz do wyboru 2 warianty:
- Smart Ride, który wykupujesz przed rozpoczęciem wynajmu;
- Smart Week, który możesz wykupić zarówno przed krótkim przejazdem, jak i podczas korzystania z pakietu.
*w trakcie krótkiego przejazdu z wykupionym Smart Ride nie można wykupić pakietu
W aplikacji dostępny jest cennik kilometrowy – naliczana jest opłata startowa oraz opłata za przejechane kilometry.
Stawka za postój dostępna jest w aktualnym cenniku na stronie WWW lub w aplikacji.
Pierwsza opłata pobierana po 30 minutach wynajmu lub w przypadku wynajmu trwającego krócej niż 30 minut – po zakończeniu przejazdu. Powyżej 3 godzin wynajmu opłata jest pobierana co 3 godziny.
W każdej grupie aut możesz wybrać pakiet dobowy z ewentualną możliwością przedłużenia go o kolejne doby.
W pakiecie możesz korzystać z samochodów z grupy, którą wykupiłeś oraz grupy niższej.
Przykładowo, gdy kupisz pakiet dobowy w grupie aut dostawczych, możesz jeździć również samochodami osobowymi.
Opłata za pakiet jest pobierana od razu przy zakupie pakietu.
W pakietach możemy korzystać tylko ze Smart Week.
Do czasu zakupienia pakietu aplikacja naliczy opłaty zgodnie z cennikiem kilometrowym.
Po zakończeniu pakietu, aplikacja zacznie naliczać opłaty zgodnie z cennikiem kilometrowym. W każdym momencie możesz ponownie kupić pakiet i obniżyć koszty przejazdu.
Chciałbyś przesiąść się do wyższej klasy samochodu lub większego auta? Możesz w dowolnym momencie ulepszyć swój Pakiet w aplikacji mobilnej w zakładce Promocje lub po wybraniu samochodu z mapy. Dzięki temu zyskasz dostęp do większej ilości modeli samochodów w niższej cenie. Pamiętaj, że możesz zrobić upgrade o więcej niż jedną grupę samochodów!
Pakiet możesz zakupić w aplikacji mobilnej w kilku miejscach: w zakładce Promocje, w trakcie trwania rezerwacji w głównym oknie, a nawet podczas aktywnego wynajmu, także na głównym ekranie.
Uwaga!
Upewnij się, że wybrany przez Ciebie pakiet obejmuje samochód, który wynajmujesz. W przeciwnym razie aplikacja będzie naliczać opłaty za przejechane kilometry i czas postoju.
W pakiecie nie płacisz za start wynajmu, możesz jeździć całą dobę i dowolnie przesiadać się pomiędzy samochodami!
Poza tym masz niższą opłatę za kilometr niż w przypadku cen standardowych.
Pakiety obejmują różne grupy samochodów. W trakcie trwania pakietu możesz dowolnie przesiadać się między samochodami, wielokrotnie zaczynać wynajmy, kończyć je i korzystać z darmowego postoju przez cały czas trwania pakietu.
Uwaga!
„Przejazd z obniżoną stawką” nie obowiązuje w czasie trwania pakietu.
Jest to dodatkowe ubezpieczenie klienta, zmniejszające jego odpowiedzialność za samochód.
Masz do wyboru 2 warianty:
- Jednorazową ochronę Smart Ride, którą możesz wykupić przed każdym krótkim przejazdem.
- Abonament Smart Week, który możesz wykupić zarówno przy krótkim przejeździe, jak i w przypadku pakietu
Istnieją wyjątki, kiedy Ochrona Smart nie obowiązuje. Dzieje się to między innymi, gdy Klient:
oddalił się z miejsca zdarzenia;
przekroczył dopuszczalną prędkość (o co najmniej 30 km/h);
prowadził samochód pod wpływem alkoholu bądź substancji odurzających.
Szczególne zasady działania Ochrony Smart dostępne są w Regulaminie.
Przede wszystkim należy zadbać o bezpieczeństwo - zarówno swoje, jak i pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Obowiązkiem Klienta jest natychmiastowe wykonanie telefonu do Biura Obsługi Klienta (690 20 20 20) i zgłoszenie zaistniałej sytuacji.
Masz do wyboru 2 warianty:
- Smart Ride, który możesz wykupić przed każdym krótkim przejazdem
- Abonament Smart Week, który możesz wykupić zarówno przy krótkich przejazdach, jak i w przypadku pakietu. Odnawia się co tydzień – odpowiednia kwota jest pobierana z konta automatycznie. Możesz z niego zrezygnować w każdej chwili – wystarczy anulować przedłużenie wcześniej niż 24 godziny przed zakończeniem obowiązywania abonamentu
Ochrona Smart obejmuje samochody osobowe i dostawcze.
Aby zrezygnować z Abonamentu Smart Week należy otworzyć menu w lewym, górnym rogu naszej aplikacji, kliknąć "Moje konto", następnie "Promocje" oraz "Abonament". Tam znajdziesz przycisk "Zrezygnuj".
Oczywiście! Wpisz dane swojej firmy przy rejestracji lub jeżeli jesteś już naszym Użytkownikiem edytuj profil w zakładce "MOJE KONTO".
Jeżeli wykonałeś przejazd przed wprowadzeniem danych firmy, a chciałbyś uzyskać fakturę, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta
Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość środków na koncie, odblokowane transakcje korespondencyjne oraz internetowe/MOTO.
Przedpłata to doładowanie konta w usłudze, coś w rodzaju skarbonki. Konto doładujesz w aplikacji mobilnej w zakładce Promocje. Możesz to również zrobić podczas aktywnego wynajmu. Za zakup przedpłaty otrzymasz jedną fakturę i do czasu wyczerpania środków nie będziesz otrzymywać faktur za przejazdy. Dodatkowo, do wpłaconej kwoty dostaniesz ekstra bonus!
Możesz. Lista krajów i wyznaczonych w nich obszarów dostępnych dla usługi Panek Carsharing jest dostępna TUTAJ.
Aby wyjechać za granicę samochodem Panek Carsharing konieczne jest posiadanie włączonego roamingu w telefonie komórkowym.
Zakończenie wynajmu poza granicami Polski możliwe jest wyłącznie w miejscach oznaczonych w aplikacji, na parkingach specjalnych. Koszt zakończenia takiego wynajmu to 380 zł.
Rozpoczęcie wynajmu Panek Carsharing za granicą nie jest możliwe. Chcąc wynająć nasze auto za granicą zapraszamy do PANEK Rent a Car
Masz możliwość zatankowania auta kartą paliwową Routex (CircleK) znajdującą się w schowku. Możesz zatankować auto na stacjach OMV i BP.
UWAGA!
Tankowanie aut za granicą nie będzie nagradzane bonusem za tankowanie jak w przypadku tankowania na terenie Polski.
Nie, ponosisz jedynie koszty wynajmu. Nie pobieramy dodatkowej opłaty związanej z przekroczeniem granicy wybranych krajów.
Jest to program poleceń, dzięki któremu możesz zyskać ekstra bonusy! Użytkownicy mogą dzielić się swoim PANkodem ze znajomymi, którzy nie mają jeszcze własnego konta. Obie strony zyskują wówczas 30-dniowe bonusy w aplikacji.
To indywidualny, niezmienny kod (PANkod) - znajdziesz go w aplikacji w zakładce “Polecam PANEK”. Możesz udostępniać go swoim znajomym, którzy nie korzystają jeszcze z usługi, co zagwarantuje Wam dodatkowe bonusy!
Jeśli jesteś już użytkownikiem aplikacji Panek to wystarczy, że prześlesz swój indywidualny kod znajomemu, a on wprowadzi go podczas rejestracji. Gdy jego konto będzie aktywne, wykorzysta własne bonusy i wykona swój pierwszy płatny przejazd, wtedy na Twoim koncie pojawi się 20 zł za polecenie. To bardzo proste!
Pierwszy płatny przejazd to taki, za który płatność nie jest pokrywana przez bonusy. Innymi słowy - za który płatność jest pobierana z karty klienta podpiętej w aplikacji.
Bonus otrzymasz w chwili, gdy Twój znajomy wykorzysta bonusy na swoim koncie i wykona pierwszy płatny przejazd. W praktyce oznacza to, że każdy nowy Użytkownik otrzymuje na start 20 zł z PANkodem. Ty, jako osoba polecająca dostaniesz bonus wtedy, kiedy Twój znajomy wykorzysta swoje ekstra pieniądze i zapłaci za przejazd własną kartą.
Twój znajomy może wykorzystać bonus w ciągu 30 dni od momentu jego przyznania.
Aplikacja Panek -> menu po lewej stronie -> zakładka "Polecam PANEK"
Po wejściu w zakładkę “Polecam PANEK” w aplikacji:
Bonus, który wpłynie na Twoje konto możesz wykorzystać w ciągu 30 dni. Pamiętaj, że czas ten liczy się od dokonania przez Twojego znajomego pierwszego płatnego przejazdu.
Twój PANkod jest unikalny i ściśle związany z Twoim kontem – dla każdego znajomego podajesz ten sam kod i każdy może z niego skorzystać.
Nie mamy limitów - możesz wysłać PANkod wszystkim swoim znajomym i otrzymać bonus za każdego z nich.
Ilość znajomych, którym udostępnisz swój PANkod jest nieograniczona, dlatego zyskać możesz nieskończenie wiele! Wszystko zależy od zaangażowania - Twojego i Twoich znajomych 😊
W przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (bok@panekcs.pl tel. 690 20 20 20) i Messenger.
Tak! Program poleceń jest zarówno dla stałych jak i nowych Użytkowników. Stały Użytkownik może dostać bonus za polecenie aplikacji nowemu, a nowy - za skorzystanie z polecenia (wykorzystanie PANkodu). Korzyści czerpią obie strony!
Czwarty etap rejestracji to miejsce, gdzie należy użyć PANkodu - wpisz w przeznaczonym do tego okienku unikatowy kod, który otrzymałeś od znajomego.
Uwaga!
Jeśli nie wykonasz tego podczas rejestracji, nie będziesz miał możliwości dokonania tego na późniejszym etapie.
Zarówno dla Ciebie, jak i dla znajomego, od którego otrzymałeś PANkod - kwota ta wynosi 20zł.
Bonus jest ważny 30 dni.
Pewnie! W tym celu:
Nasze samochody są bogato wyposażone – oprócz automatycznej skrzyni biegów posiadają m.in. 2-strefową automatyczną klimatyzację, 7 poduszek powietrznych, duży kolorowy wyświetlacz dotykowy oraz kamerę cofania.
Dodatkowo w samochodzie znajdziesz, wielofunkcyjną kierownicę, zestaw multimedialny audio z 6 głośnikami, system Bluetooth, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, elektryczne szyby i system ISOFIX. Dla komfortu klienta samochody zostały wyposażone również w wielofunkcyjną ładowarkę oraz uchwyt na telefon.
W wyposażeniu samochodu nie znajduje się koło zapasowe. W przypadku przebicia opony skontaktuj się z Infolinią, pomożemy!
Większość naszych samochodów nie posiada kluczyka. Samochód uruchamiasz naciskając guzik POWER lub Start Engine.
Fiat 500, Opel Movano, Fiat Multipla, Golf II, Daewoo Lanos i Seat Arona (o numer rejestracyjnych rozpoczynających się od PO) posiadają kluczyk, który znajdziesz w boxie w schowku lub między siedzeniami.
Fiat 126p, Polonez, Fiat 125 i Trabant posiadają wbudowany kluczyk w stacyjkę, którego nie wyciągamy.
Każdy z samochodów posiada instrukcję obsługi oraz naklejki, które pomogą Ci odnaleźć wszystko co potrzebne do jazdy. W czytniku kart w schowku znajdziesz również kartę paliwową, którą możesz zatankować samochód i otrzymać bonus.
Samochód posiada tylko gaz i hamulec, które obsługujesz wyłącznie prawą nogą (lewa noga nie jest używana podczas jazdy). Po zmianie biegu na D- jazda do przodu, samochód zacznie się toczyć. Tak samo jest w przypadku biegu R-do tyłu. Pamiętaj, że proces postoju oraz zakończenia wynajmu możliwy jest wyłącznie przy pozostawieniu skrzyni w pozycji "P".
Napęd hybrydowy to połączenie tradycyjnego silnika spalinowego z elektrycznym. Samochód przy ruszaniu i jeździe z niską prędkością może być bezgłośny. Nie emituje wtedy spalin, ponieważ porusza się na silniku elektrycznym. Sam dobiera tryb jazdy i w razie potrzeby włącza i wyłącza silnik elektryczny i spalinowy. Ładuje się podczas hamowania i dojeżdżania, kiedy nie operujesz gazem.
Są to zaznaczone na mapie aplikacji parkingi wydzielone tylko dla naszych pojazdów, z których możesz skorzystać na specjalnych zasadach. Niektóre z nich wiążą się z dodatkową opłatą, informację na ten temat jak i wskazówki dojazdu znajdziesz w aplikacji po kliknięciu ikony "P" parkingu na mapie.
W tej chwili udostępniamy wiele dodatkowych parkingów specjalnych, których listę znajdziesz TUTAJ
W przypadku funkcji „POSTÓJ” na lotniskach samodzielnie opłacasz parkowanie na zasadach ogólnych parkingu.
„POSTÓJ” to przerwa w podróży w trakcie wynajmu. Skorzystaj z tej funkcji jeśli chcesz, żeby samochód na Ciebie czekał. Funkcja uruchamia się w momencie wybrania w aplikacji „POSTÓJ-Zablokuj drzwi".
"POSTÓJ" wyłączy się automatycznie, kiedy uruchomisz zapłon samochodu przyciskiem POWER.
Wykonywanie postoju jest niedozwolone na parkingach z ograniczonym zasięgiem sieci GSM i GPS (np. parkingi podziemne).
Wyjątek stanowi Postój w garażach podziemnych i innych miejscach z ograniczonym zasięgiem GPS i GSM, jeżeli samochód jest wyposażony w kluczyk do uruchomienia zapłonu. W takim przypadku Samochód należy na czas Postoju zamknąć kluczykiem.
UWAGA!
Jeśli w trakcie trwania funkcji "POSTÓJ" postanowisz zakończyć wynajem możesz tego dokonać zdalnie, nie podchodząc do samochodu.
Zakończyć wynajem można w granicach Strefy PANEK i na parkingach specjalnych, z wyłączeniem parkingów prywatnych i miejsc z ograniczonym dostępem (szlabany, parkingi podziemne, parkingi zamknięte itp.). Pamiętaj, żeby zaparkować zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Ważne, żeby samochód po zakończeniu Twojego wynajmu był dostępny dla innych osób, które chcą z niego skorzystać.
Zakończyć wynajem można w granicach Strefy PANEK, miejskiej strefie płatnego parkowania i na parkingach specjalnych, z wyłączeniem parkingów prywatnych i miejsc z ograniczonym dostępem (szlabany, parkingi podziemne, parkingi zamknięte itp.). Pamiętaj, żeby zaparkować zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Ważne, żeby samochód po zakończeniu Twojego wynajmu był dostępny dla innych osób, które chcą z niego skorzystać.
Samochody PANEK CarSharing automatycznie opłacają swój postój w miejskiej Strefie Płatnego Parkowania w (SPP) obszarze strefy PANEK, nawet jeśli używasz funkcji "POSTÓJ".
UWAGA!
W przypadku wyboru funkcji "POSTÓJ" w strefie płatnego parkowania, które nie znajduje się w obszarze strefy PANEK, opłacenie postoju leży po Twojej stronie.
Parkuj zawsze w miejscu dozwolonym.
Jeśli chcesz zakończyć wynajem, zaparkuj samochód w strefie PANEK lub na parkingu specjalnym. Jeśli chcesz użyć funkcji "POSTÓJ" samochód możesz zaparkować w dowolnym, dozwolonym miejscu, które posiada zasięg GSM (bez niego nie będziesz w stanie korzystać z aplikacji).
*Samochodami dostawczymi nie można zakończyć wynajmu na parkingach przy lotniskach.
TOYOTA YARIS, TOYOTA COROLLA, MAZDA 2: Po lewej stronie przy fotelu kierowcy znajduje się dźwignia, pociągnij ją, klapka od wlewu otworzy się automatycznie.
TOYOTA C-HR – Po lewej stronie kierownicy, znajduje się dźwignia, pociągnij ją, klapka od wlewu otworzy się automatycznie.
SEAT ARONA Naciśnij klapkę zasłaniającą wlew paliwa, wtedy odskoczy automatycznie.
OPEL MOVANO L3H2 - Wlew paliwa znajduje się od strony kierowcy - otworzysz go bez kluczyka i dodatkowych zabezpieczeń.
TOYOTA C-HR – przycisk znajduje się na desce rozdzielczej po lewej stronie od kierownicy. Wlew uchyli się automatycznie.
FIAT 500, MULTIPLA - Klapkę otwieramy odciągając ją do siebie, następnie korek należy odkręcić używając kluczyka od samochodu - jest to ten sam kluczyk, którym uruchomiamy silnik bądź ewentualnie zamykamy auto podczas postoju.
POLONEZ, FIAT 125P: Kluczyk z kartą Flota jest w schowku, należy nim otworzyć klapkę wlewu paliwa, korek pod nim nie jest dodatkowo zblokowany.
TRABANT - Korek wlewu zamykany na kluczyk - razem z kartą Flota jest on dostępny dla klientów na półce deski rozdzielczej przed pasażerem.
GOLF II - kluczyk od auta jest spięty razem z kartą flotą oraz kluczykiem do baku - cały komplet znajduje się w schowku. Do odkręcania korka wlewu używamy osobnego kluczyka
FIAT 126P: brak możliwości tankowania przez Klientów.
LANOS: po lewej strony przy fotelu kierowcy znajduje się dźwignia. Pociągnij ją, a klapka się otworzy.
SCIROCCO: wlew znajduje się od strony pasażera. Otworzysz go bez kluczyka i dodatkowych zabezpieczeń.
MERCEDES W124: naciśnij prawą stronę klapki z prawej strony samochodu. Klapka uchyli się.
O rodzaju paliwa przypomni Ci naklejka na wlewie paliwa oraz informacja w instrukcji samochodu dostępnej w schowku.
Pb95 tankujemy do:
- Fiat 500
- Toyota Yaris i Toyota Yaris 2021
- Mazda 2
- Opel Corsa
- Toyota C-HR
- Toyota Corolla
- Seat Arona
- Fiat Multipla
- Polonez Caro
- Fiat 126p
- Fiat 125p
- Trabant
- Golf II
- Daewoo Lanos
- Volkswagen Scirocco
- Mercedes W124
Diesel Efecta (ON) tankujemy do:
- Opel Movano L3H2
- Mercedes Sprinter
- Opel Vivaro
- Citroen Jumper
- Peugeot Boxer
Samochód zatankujesz na stacjach:
- ORLEN, BLISKA, na których zapłacisz kartą Flota Orlen
- CIRCLE K., na której zapłacisz kartą Routex CircleK
Samochód zatankujesz bezgotówkowo za pomocą karty znajdującej się w schowku samochodu. PIN do karty paliwowej znajdziesz na jej odwrocie.
Tankowanie samochodów carsharingowych jest za darmo - płacisz za transakcję kartą flotową znajdującą się w schowku. Możesz uzupełnić stan paliwa na stacji ORLEN, BLISKA (płacąc kartą Flota Orlen) lub Circle K. (płacąc kartą Routex CircleK)
Nie masz obowiązku tankowania samochodu, ale jeśli to zrobisz nagrodzimy Cię bonusem 10 zł do wykorzystania na kolejne przejazdy (szczegóły w zakładce PROMOCJE). Wybierając w aplikacji samochód znajdziesz informację o aktualnym stanie paliwa.
Możesz wyświetlić na mapie wszystkie samochody do zatankowania - tym celu przejdź do ustawień mapy, klikając w ikonę w prawym górnym rogu ekranu w aplikacji mobilnej - niski poziom paliwa oznaczony jest kolorem żółtym.
*Jeśli poziom paliwa będzie zbyt niski (5% lub niżej) samochód będzie niewidoczny do czasu zatankowania go przez naszą obsługę techniczną.
Wszystkie aktualne promocje znajdujesz w naszej zakładce na naszej stronie internetowej.
Zamiast faktury zbiorczej, możesz otrzymać jedną fakturę wybierając przedpłatę.
Faktura zostanie wystawiona na kwotę przedpłaty i do czasu wyczerpania środków nie będziesz otrzymywał faktur za przejazdy.
Po wprowadzeniu danych karty płatniczej nastąpi przekierowanie do sytemu bankowości w naszej aplikacji mobilnej lub poprzez otworzenie nowego okna przeglądarki, jeżeli korzystasz z naszej strony internetowej.
Jeżeli przekierowanie nie nastąpiło, sprawdź, czy Twoja przeglądarka nie zablokowała wyskakującego okienka.
Informacja na ten temat pokaże się w prawym górnym rogu przeglądarki.
Dodanie karty płatniczej w usłudze polega na wprowadzeniu jej danych przy pomocy aplikacji lub strony internetowej po zalogowaniu. Po przekierowaniu aplikacji do strony banku, należy potwierdzić opłatę aktywacyjną wpisaniem kodu 3DSecure, który otrzymujemy SMS'em lub w oknie przeglądarki. Jeżeli korzystasz z autoryzacji płatności poprzez aplikację mobilną banku lub innych form autoryzacji, postępuj zgodnie z instrukcjami Twojego banku.
W celu ponownej próby autoryzacji karty, wprowadź jeszcze raz jej dane do aplikacji mobilnej.
Jeśli system nie przyjął karty, prosimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu zweryfikowania limitów na płatności MOTO.
Karta może zostać odrzucona z następujących powodów:
-płatności typu MOTO/eCommerce/subskrypcyjne są nieaktywne
-bank odrzucił transakcję ze względu na ustawienia zabezpieczeń (np. karta nie obsługuje płatności cyklicznych lub nie posiada kodu CVV),
-blokada środków albo przekroczenie limitu na ilość lub kwotę transakcji
-karta nie obsługuje płatności internetowych/MOTO
- transakcja nie została potwierdzona wpisaniem kodu 3DSecure (w przeglądarce pole do wpisanie kodu wyświetla się w "wyskakującym oknie", jeśli wyskakujące okno nie pojawia się, należy odblokować tę opcję w przeglądarce lub dodać kartę korzystając z aplikacji mobilnej).
Jest to opcja umożliwiająca ściągnięcie należności z Twojej karty płatniczej na odległość bez użycia terminala płatniczego.
Faktura za wynajem generowana jest automatycznie po zakończeniu każdego wynajmu. W przypadku najmów rozliczanych w ramach pakietów pierwsza płatność pobierana jest po 30 minutach, każda kolejna co 3 godziny. Przesyłamy ją na adres e-mail podany w procesie rejestracji.
Jeśli chciałbyś otrzymywać fakturę na firmę podczas rejestracji konta podaj dane do faktury firmowej. Masz również możliwość dopisania danych do faktury firmowej na swoim koncie indywidualnym.
Wszystkie katy płatnicze, debetowe lub kredytowe oraz BLIK i Szybkie Przelewy.
Karty muszą mieć włączoną opcją transakcji cyklicznych i korespondencyjnych.
Pamiętaj, że dane Twojej karty płatniczej możesz w każdej chwili zaktualizować logując się na swoje konto w aplikacji mobilnej.
Płatności realizowane są automatycznie za pomocą zarejestrowanej w systemie karty płatniczej. W przypadku pakietów pierwsza płatność jest pobierana z konta po 30 minutach, każda kolejna po 3 godzinach. Jeśli posiadasz ważne bonusy lub przedpłaty, płatności za przejazdy pobierzemy najpierw z nich.
Kupując pakiet, płatność pobierana jest automatycznie.
UWAGA!
W przypadku nieudanej płatności kartą, Twoje konto zostanie zablokowane. Ponów płatność w aplikacji CS lub opcjonalnie skorzystaj ze sposobu Pay By Link, otrzymując fakturę na adres e-mail przypisany w usłudze.
Za produkty z Koszyka Korzyści możesz zapłacić kartą płatniczą lub za pomocą płatności BLIK oraz Szybkie Przelewy.
Nie jest to niemożliwe.
Po zakończeniu wynajmu otrzymasz od nas maila z pełną informacją – o sumie należności, czasie jazdy (w tym czasie „POSTÓJ”) i liczbie przejechanych kilometrów. Płatności realizowane są automatycznie za pomocą zarejestrowanej w systemie karty płatniczej.
Możesz jeździć jeszcze taniej korzystając z naszych produktów: pakietów oraz promocji.
UWAGA!
W aplikacji możesz wycenić swoją podróż, dodatkowo przewidywany koszt zliczany jest „na żywo” i wyświetlają się w aplikacji. Możesz również sprawdzić historię płatności na swoim koncie w aplikacji.
W przypadku kontroli policyjnej, zgodnie ze zmianą ustawy, nie musisz już posiadać dowodu rejestracyjnego ani polisy ubezpieczeniowej. Nie zapomnij jednak zabrać ze sobą prawa jazdy. W przypadku kolizji skontaktuj się z Infolinią.
Jest to zabronione. Do kierowania samochodem podczas najmu uprawniona jest wyłącznie osoba będąca Klientem w rozumieniu Regulaminu.
Wybierając Ochronę Smart zmniejszasz odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie Twojego wynajmu.
Informację o Twojej odpowiedzialności za szkodę znajdziesz w REGULAMINIE (pkt Uszkodzenia Samochodu i zasady odpowiedzialności).
Raport uruchamia się każdorazowo po rozpoczęciu wynajmu. Dla własnego bezpieczeństwa dokładnie obejrzyj samochód przed rozpoczęciem każdego wynajmu i rzetelnie wypełnij raport w aplikacji. Na liście wyświetlanej w aplikacji, zobaczysz poprzednie zgłoszenia użytkowników, więc nie musisz zgłaszać ponownie uszkodzeń, które już znajdują się na tej liście!
UWAGA!
Jeśli uszkodzenia w zarezerwowanym samochodzie okażą się zbyt poważne, masz możliwość rezygnacji z wynajmu bez ponoszenia kosztów. Zgłoś uszkodzenia w aplikacji mobilnej, a następnie zrezygnuj z wynajmy, aby uniknąć opłat za nieskuteczną rezerwację w ciągu 24h.
Będziemy wdzięczni za dodatkowe zgłoszenie takiego uszkodzenia do naszego Działu Obsługi Klienta, znacznie przyspieszy to naszą interwencję.
W przypadku jakiegokolwiek zdarzenia drogowego upewnij się najpierw, że nikt nie ucierpiał i powiadom w razie konieczności odpowiednie służby. Następnie zabezpiecz miejsce zdarzenia i bezzwłocznie skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem (+48) 690 20 20 20 i postępuj zgodnie z udzielonymi instrukcjami.
Postaraj się jak najszybciej wrócić do samochodu, którym jechałeś. Jeśli jest dostępny – zarezerwuj go i wykorzystaj 3 darmowe minuty, aby zabrać swoje rzeczy.
Jeżeli samochód nie jest już dostępny, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu (+48) 690 20 20 20.
Tak, wyłącznie w przystosowanym do tego celu transporterze. Za ewentualne szkody i zabrudzenia wyrządzone przez zwierzaka odpowiada Klient.
Aby umożliwić nam interwencję zrób zdjęcie dokumentujące nieprawidłowe parkowanie auta i wyślij je na adres Biura Obsługi Klienta bok@panekcs.pl. Kierowca zostanie poproszony o zabranie auta. Jeżeli będzie to niemożliwe, zrobią to nasi pracownicy.
Prosimy o kontakt na: marketing@panek.eu 😊
Tak - jest to możliwe! Do wyboru masz 2 opcje:
- wypożyczony fotelik, który możesz wynająć od nas w wybranych punktach w Polsce, WIĘCEJ INFORMACJI;
- prywatny fotelik, który bez problemu zamontujesz w samochodzie (system ISOFIX dostępny jest na tylnych skrajnych siedzeniach).
Wszystkie Fiaty 500 są wyposażone w podkładki Isofix Caretero Puma, które posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty, są zgodne z wymaganiami technicznymi stosowanymi w Europie i mogą być użytkowane przez dzieci o wadze 15-36 kg.
Regulamin Usługi - obowiązujący od 13.12.2021
Regulamin Usługi - obowiązujący od 29.10.2022
@ copyright PANEK S.A. / strona internetowa HYPE4 HYPE4